Hoera! InShared scoort een
0

Met beoordelingen van klanten krijgen we een gemiddeld een 0. Dat is ruim voldoende, maar het kan altijd beter!

Hoe tevreden bent u over InShared?

Bij InShared zijn we altijd benieuwd naar wat er (nog) beter kan. Onze schade-afhandeling? Onze communicatie? Onze verzekeringen zelf? Alles om ervoor te zorgen dat u als klant snel en tevreden door onze online only-service heen rolt. Gelukkig horen we het van klanten als ze vinden dat er iets beter kan. Bijvoorbeeld via de reviews op onze website, maar natuurlijk ook via e-mail, live chat, Facebook en Twitter. En minimaal één keer per jaar bekijken we extra grondig ons rapportcijfer met een Klanttevredenheidsonderzoek.

Ons algemene rapportcijfer in het Klanttevredenheidsonderzoek 2018? Een 7,7! Een mooi cijfer, maar wij willen het nog beter doen!

Wat valt er op?

Onze klanten zijn bijna net zo blij met ons als wij met hun. Bijna iedereen werkt graag met de digitale Verzekeringsmap, is blij met de kwaliteit van de verzekeringen, de heldere communicatie en het gemak van alles online.

Blijven over deze 3 verbeterpunten:

  • De Jaarbeloning kan echt duidelijker en eerlijker
  • Wees duidelijker bij schadeafhandeling
  • Geef ons meer aandacht

Wat gaan we daaraan doen?

Onze Jaarbeloning verbeteren

Meer duidelijkheid bij schadeafhandeling

Aandacht graag!

Op naar de volgende klas

Onze klanten zijn tevreden, maar wij zelf nog niet. Dus we gaan door naar de volgende klas en we gaan dan toch minstens voor een 8. Maar uiteindelijk willen we natuurlijk een 10, dat begrijpt u.

En wat vindt het Verbond van Verzekeraars?

We doen niet alleen zelf onderzoek naar wat onze klanten van ons vinden, dat wordt ook elk jaar onafhankelijk gedaan door het Verbond van Verzekeraars (resultaten op www.verzekeraarsinbeeld.nl). Die vraagt wat klanten van 49 verschillende schade- en levensverzekeraars vinden van hun verzekeraar op het gebied van ‘vertrouwen’, ‘tevredenheid’, ‘klantgerichtheid’, ‘deskundigheid’, ‘duidelijkheid’ en ‘contact’. Met andere woorden: Hoe goed is uw verzekeraar eigenlijk? Onze score? Gemiddeld een 7,3. Natuurlijk gaan we voor het hoogste cijfer, dus als u nog tips en suggesties voor verbetering heeft, laat het ons dan vooral weten via onze korte enquete!

Verzekeraars in beeld

Uw eerlijke mening graag...

Wees niet bang, wij kunnen heel goed tegen kritiek. Daar worden we alleen maar beter van nietwaar? Fijn dat u de moeite neemt om onze prangende vragen te beantwoorden en uw ervaringen te delen. En eh.. als u juist heel tevreden bent, willen we dat natuurlijk ook graag weten.

Alle beoordelingen